futurefamily

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
futurefamily

منتدي ثقافي فني اجتماعي رياضي futurefamily

نكت جديد, جاااامده بيني وبنكو نكت تخنق

m.zedan
    m.zedan
    Admin

ذكر

نكت جديد, جاااامده  بيني وبنكو نكت تخنق Empty نكت جديد, جاااامده بيني وبنكو نكت تخنق

مُساهمة  m.zedan الإثنين سبتمبر 01, 2008 4:49 pm

قال لواحد الحق مراتك بتخونك ف الغابه ... فالراجل راح وبعد مارجع بيقولوله عملت ايه ::: قالهم اما الناس دول هوالين بشكل.. شجرتين وبيقولوا عليهم غابه ..

اتنين محششين واحد بيقول للتاني : هو عمرو دياب اخو محمد فواد .. قاله لا يا غبي ده تشابه اسماء بس

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك

واحد محشش بعد ما قبض مرتبه اخر الشهر .. قعد يوزع الفلوس 100 اكل و 200 حشيش ... فالباب خبط ام مقطع الفلوس بتاع الحشيش

جماعة مساطيل بيتفرجوا على الاخبار .... فنشرة الاخبار طولت الاولانى قال للتانى :هى لية نشرة الاخبار طولت النهارد كدة؟ فراح التانى رد علية وقال معلش اصل شكلها كدة النهاردة اخر حلقة

مسطول بيسأل مسطول الساعه كام قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه.

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فواحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيخ المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسال : هنعرف الاتوبيس ازاى التانى قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللى هيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهالوا فقالهم : انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه قاللوا شوفت شورتك المنيله ادينا ركبنا باخره

فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم

عاوز ردود تهز المنتدي

نكت جديد, جاااامده  بيني وبنكو نكت تخنق D3d2f4ac45

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 6:14 pm