futurefamily

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
futurefamily

منتدي ثقافي فني اجتماعي رياضي futurefamily

%%%%%النادى الاهلى عايز يخرب الكرة المصريه اكتر ما هى خربانه%%%%%

الدولى
    الدولى

ذكر

%%%%%النادى الاهلى عايز يخرب الكرة المصريه اكتر ما هى خربانه%%%%% Empty %%%%%النادى الاهلى عايز يخرب الكرة المصريه اكتر ما هى خربانه%%%%%

مُساهمة  الدولى الخميس سبتمبر 25, 2008 10:19 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعاكلامى مش هايعجب ناس كتير اوى

بس هو دا الواقع وهى دى الحقيقه واللى مايشوفش من الغربال يبقى اعمى

انا مش عارف بصراحه النادى الاهلى عايز ايه بالظبط

مافيش لاعب الزمالك يكون بيتعاقد معاه غير ولازم ينصب شباكه عليه ويخطفه كالعاده من الزمالك باى سعر بغرض واحد بس

ان الزمالك مايستفدش منه ويبان ادام الرأى العام ان مافيش فى مصر غير الاهلى وبس

واحنا بقالنا فترة كبيرة مافيش صفقه الاهلى يعملها غير ولازم تكون مشبوهه

ودا بان فى الفترة الاخيرة كثيرا فى صفقه حسنى عبد ربه واحمد حسن ( المحله ) والقائمه تطول وحسين على اللى كان اقرب لتوقيعه للزمالك لولا د*** الاهلى فى الصفقه

ورفع سعر اللاعب اللى انا متاكد انه مش هايلعب طول وجوده فى الاهلى وهيصاحب الدكه زى غيرو كتير

وكل اللى عمله الاهلى انه مخلاش الزمالك يستفيد من اللاعب وبالتالى فهو بيموت اللاعب

وفى الفترة الاخيرة وبعد توقيع هانى سعيد على عقود رسميه مع النادى الزمالك ووصول الاستغاناء الخاص بالاعب لنادى الزمالك

دخل برضو الاهلى عشان يفسد الصفقه وعايز ياخد اللاعب طب حد يقولى ازاى عايزين ياخدوه وهو مضى اساسا للزمالك

وحتى لو زى ما اشيع ان العقود اتسرقت يبقى مافيش غير الاهلى ورا الموضوع دا واكيد اغرو اللاعب بالفلوس عشان ياخد العقود

ويطلع على الاهلى عشان يمضى هناك بس طبعا دا لو حصل يبقى الاعب هايتوقف ويبقى ولا لعب فى الزمالك ولا اى نادى تانى

فى النهايه عايز اقول ان بكدا النادى الاهلى فعلا بيخرب الكرة فى مصر اكتر ما هى خربانه

واللى بيعملو الاهلى دا ليس له علاقه بالرياضه تماما

ولابد ان يكون هناك وقفه ضد ما يفعله الاهلى

واحب ان اقول ايضا ان لو هانى سعيد راح الاهلى وانا استبعد هذا مش هانشوف المرة دى نعش ولا الحاجات دى

هانشوف حاجات جديده خالص وربنا يستر

وشكرا

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:20 pm